Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

GEANNULEERD | Lezing: Echt of nep? Leer digitale criminaliteit herkennen!

Hoe herken ik onveilige e-mails of Whatsappfraude, en welke informatie kan mijn bank eigenlijk van me vragen? Test je kennis en stel je vragen aan Politie Oost-Nederland, maar kom vooral veel te weten over hoe je negatieve (financiële) gevolgen voorkomt in deze interactieve lezing!

De Bibliotheek organiseert deze (interactieve) lezing over veilig gebruik van internet om al je vragen te beantwoorden! Luister mee naar voorbeelden van fraude die in onze gemeente hebben plaatsgevonden, je zult verbaast zijn van hoe sluw deze criminelen zijn. Je krijgt bruikbare tips hoe je fraude kunt voorkomen. Een medewerker van Politie Oost-Nederland is aanwezig om al je vragen te beantwoorden. De allerbelangrijkste boodschap: schaam je niet, het kan iedereen overkomen!

Aanmelden

De lezing is gratis bij te wonen. In verband met een maximumaantal plaatsen willen we je wel verzoeken even aan te melden. Aanmelden via onderstaande knop.

Datum donderdag 16 mei 2024
Tijd 19:00 tot 20:30 uur