Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Workshop: Versier je eigen bloempot!

De lente hangt in de lucht! Tijd om bloemenzaadjes te planten en hoe leuk is het om dat te doen in je eigen versierde bloempot? Kom naar de bibliotheek voor deze workshop bloempot versieren, en neem gelijk passende bloemenzaden mee uit de Zadenbieb. Jong én oud zijn van harte welkom bij deze mooie start van het voorjaar!

Het is lente!

De lente hangt in de lucht dus tijd om je eigen zaadjes te planten! In april start de Zadenbieb en hoe leuk is het als jouw plantjes groeien in een door je zelf versierde bloempot?

Kom naar de bibliotheek en ontwerp en print je eigen stickers. Maak een ontwerp in Inkscape of een silhouette voor (een) sticker(s) die je print met de snijplotter en op een bloempot plakt! Als afsluiting gaan we langs de Zadenbieb waar je zaden kunt uitzoeken die je kunt poten in jouw eigen versierde bloempot: een mooie start van het voorjaar!

Aanmelden

Deelname aan de workshop is gratis! In verband met een maximumaantal plaatsen willen we je vragen je van tevoren aan te melden.

Deze workshop is geschikt voor jong én oud. We gaan in twee groepen (8 - 12 jaar en 18+) tegelijkertijd aan de slag. Bij het aanmelden kun je je indelen bij een groep.

Let op! Je moet je eigen bloempot meenemen voor deze activiteit.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum vrijdag 19 april 2024