Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Kom breien in de Bibliotheek met breiclub Cajamarca

Eén keer per maand op dinsdag breien een aantal dames in de Bibliotheek voor een goed doel. Mag je graag handwerken? Schuif gerust eens (vrijblijvend) aan om mee te breien!

De groep dames breien sokken, kniekousen en knuffels, die worden verkocht op markten en braderieën. Met de opbrengst van de verkochte artikelen wordt een weeshuis in Cajamarca (Peru) gesteund.

Met de steun die het weeshuis ontvangt worden onder andere huisvestiging, onderwijs, dokterskosten en medicijnen bekostigd. Kinderen die op straat leven worden opgevangen en krijgen maaltijden en vitaminedrankjes. De dames breien graag voor dit doel, én het is ook nog eens heel gezellig samen in de Bibliotheek.

Meebreien?

Schuif gerust eens (vrijblijvend) aan om mee te breien, vragen te stellen of even over handwerken te kletsen.

Datum dinsdag 7 mei 2024
Tijd 13:30 tot 15:30 uur