Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Expositie “Wat maakt haar een vrouw” over Alopecia

De campagne "Wat maakt haar een vrouw" vertelt het verhaal van vrouwen die te maken krijgen met haarverlies (alopecia) en hun zoektocht naar zelfliefde en acceptatie. In de maand april exposeren we de campagne in de Bibliotheek!

Alledaagse situaties

De campagne omarmt de diversiteit van vrouwelijkheid door vier krachtige vrouwen te portretteren in verschillende alledaagse situaties. Door thema's als vrije tijd, zelfliefde, relaties en sport te verbeelden, worden de uitdagingen en overwinningen van vrouwen met haarverlies belicht op een manier die zowel luchtig als inspirerend is.

In de expositie worden deze verhalen tot leven gebracht, en nodigen we je uit om te reflecteren op je eigen opvattingen over vrouwelijkheid en schoonheid. Het is een uitnodiging om voorbij te kijken aan oppervlakkige oordelen en te erkennen dat iedere vrouw, ongeacht haar uiterlijk, waardevol is en het verdient om gezien en gewaardeerd te worden!

Expositie bezoeken

De expositie is gratis toegankelijk en te bekijken tijdens openingstijden van de Bibliotheek. Bekijk hier onze openingstijden.

Datum maandag 1 april 2024
Einddatum dinsdag 30 april 2024