Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Cursus Digivitaler

Met het lesprogramma DigiVitaler maak je kennis met digitale zorg en leer je er mee werken

Je zorg en gezondheid kun je steeds meer met je computer, tablet of smartphone controleren en regelen. Dat noemen we digitale zorg. Digitale zorg is handig, omdat het je minder tijd kost en je jouw gegevens altijd bij de hand hebt.

Het lesprogramma bestaat uit de behandeling van diverse portalen voor de digitale zorg. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld thuisarts.nl, apotheek.nl, gezondheidsapps, het patiëntenportaal van de huisarts en het videoconsult.

Deze cursus bestaat uit 2 bijeenkomsten waarin je in een rustig tempo en onder deskundige begeleiding aan de slag gaat. De hierbij behorende data zijn: vrijdagochtend 12 en 19 april.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum vrijdag 12 april 2024